02 235 05 00  galileo@galileo3000.si
 
 
 
 

Vse kar morate vedeti o turističnih bonih

Vse kar morate vedeti o turističnih bonih

17.06.2020

TURISTIČNI BONI se lahko uporabijo kot instrument plačila (na natančno določen način) tudi v agenciji GALILEO 3000. Z veseljem vam bomo svetovali pri iskanju najboljše ponudbe, pisane prav vam na kožo.

Pripravili smo tudi najpogostejša vprašanja z odgovori.

Ali lahko v turistični agencija GALILEO 3000 uporabim prejeti bon?

Lahko! Turistični bon lahko unovčite za slovenske nastanitve, ki sodelujejo z agencija GALILEO 3000. Natančne informacije boste prejeli pri vašem svetovalcu. Mi bomo za vas z veseljem uredili rezervacijo. Znesek aranžmaja poravnate v agenciji le v znesku, ki je predivdoma nastal kot višja cena aranžmaja od vrednsoti bona. Bon boste vnovčili neposredno pri ponudniku storitev, kjer boste podali nekaj osebnih podatkov. Več informacij o tem dobite tukaj.

Kakšna je vrednost turističnega bona?

Turistične bone prejmejo vsi prebivalci s stalnim bivališčem v Sloveniji na dan 13. marec 2020, in sicer rojeni do vključno leta 2002 v višini 200 EUR, mlajši pa v višini 50 EUR.

Za katere turistične storitve lahko uporabim bon?

Z bonom lahko plačate nočitev ali nočitev z zajtrkom. Velja za vse nastanitvene obrate: hotele, počitniške domove in letovišča, turistične kmetije, planinske domove, apartmaje, avtokampe, ... ki so bili vpisani v register nastanitvenih zmogljivosti republike Slovenije pred 13. januarjem 2020. V kolikor v objektu nudijo možnost dodatnih obrokov (kosilo, večerja), wellness ter drugih storitev, lahko te doplačate, vendar ne s turističnim bonom.

Do kdaj lahko izkoristimo turistični bon?

Boni so unovčljivi med 19. junijem in 31. decembrom 2020. Neizkoriščeni boni po 31.12.2020 zapadejo. Boni niso izplačljivi v denarju. Upravičenec ne bo mogel uveljavljati nikakršnega zahtevka do Republike Slovenije.

Ali so boni prenosljivi?

Boni so prenosljivi med upravičenčevimi sorodniki v ravni vrsti do drugega kolena – to so stari starši, starši, otroci, otroci zakonca ali zunajzakonskega partnerja, vnuki, zakonci, zunajzakonskimi partnerji, partnerji v sklenjeni ali nesklenjeni partnerski zvezi ter med otroki in njihovimi zakonitimi zastopniki, če to niso njihovi starši). Prenosi med brati in sestrami niso mogoči. Bon je lahko prenesen le enkrat in še to le, če že ni bil delno uporabljen. V primeru prenosa bo moral koristnik bona ponudniku storitve predložiti posebno izjavo, ki jo bo podpisal upravičenec oziroma njegov zakoniti zastopnik. Izjavo lahko najdete na povezavi tukaj.

Ali lahko bon vnovčim za več ločenih storitev?

Lahko. Bon lahko unovčite za bivanje pri različnih ponudnikih in v različnih terminih. Stanje svojega bona lahko spremljate v mobilni aplikaciji eDavki.

O vrednotnicah, odpovedih, prestavitvah potovalnih storitev, zavarovanjih...

Pri vas smo rezervirali paketno potovanje, odgovrni organizator je agencija GALILEO 3000. Čas potovanja je bil predviden pred 1. julijem 2020. Kakšno rešitve ponujate?

GALILEO 3000 je na osnovi vseh informacij že v marcu, najkasneje pa v začetku aprila sprejel odločitev, da načrtovana paketna potovanja do 1. julija 2020 ne bodo realizirana. Odločitvi so botrovale izredne razmere, ki jih je sprejela vlada RS in so predstavljale objektivno nezmožnost izvedbe potovanj. Ob tem pa so bili sprejeti podobni varnostni ukrepi na skoraj vseh potovalnih destinacijah. Goste smo sproti obveščali o nastali situaciji in o možnosti potovanja v kasnejšem terminu, ko bo ukrep razglasitve epidemije umaknjen in se bo napeta situacija umirila. Na naših spletnih straneh www.galileo3000.si lahko že danes najdete možnosti letovanj, od 10. julija 2020 pa boste lahko poiskali naša nova potovanja, ki jim bomo sproti dodajali sveže destinacije, nove potovalne cilje, skladne z informacijami o varnosti in možnostjo potovanja na določeno turistično destinacijo.

Kaj bo z našim plačilom za paketno potovanje, ki iz objektivnih razlogov ne bo izvedeno pred 1. julijem 2020?

Vaše paketno potovanje ni bilo ali ne bo izvedeno zaradi neizogibnih in izrednih okoliščin. Lahko se kot skupina odločite za potovanje v kasnejšem terminu, za kar se odloči velika večina gostov na skupinskih potovanjih. V primeru, da se ne odločite za nadomestni termin potovanja, pa boste prejeli z namenom zavarovanja vašega vplačila vrednotnico, ki jo boste lahko porabili v kasnejšem terminu vam željenega potovanja, katerega organizator je GALILEO 3000. V miru boste razmislili o vaših potovalnih željah in izbrali termin ter vnovčili vrednotnico v času 24 mesecev od izdaje dokumenta. Vaša prijava bo nova in to v obdobju, ki bo za vas najbolj primerno. V kolikor po 24 mesecih ne boste izkoristili prejete vrednotnice, nam boste v 14 dnevih po preteku 24-mesečnega obdobja podali zahtevek in vrnili vam bomo celoten znesek, na katerega se vrednotnica glasi.

Ali ima izdaja vrednotnice zakonsko osnovo?

Dne 30. Aprila 2020 je bila potrjena dopolnitev interventnega zakona ZIUZEOP-A, ki v členu 101.a potrjuje tudi izdajo vrednotnic. Ukrep izdaje vrednotnice velja za vsa paketna potovanja, ki niso bila izpolnjena in izvedena zaradi neizogibnih in izrednih okoliščin vse od njihovega nastanka, organizator pa je GALILEO 3000.

Potovanje, katerega odgovorni organizator je GALILEO 3000, imamo rezervirano po 1. juliju 2020. Vemo, da so se že odprle številne evropske meje, da so turisti pričeli potovati. Malce nas je strah. Kaj nam svetujete?

Predlagamo vam, da s svojo odločitvijo počakate, saj bomo vse razmere skrbno spremljali in vedno zagovarjali varna in kvalitetno izpeljana potovanja. V kolikor želite svoj aranžma odpovedati že sedaj, zaradi izrednih razmer COVID-19, vaše potovanje pa je bilo rezervirano z odhodom po 1. juliju 2020, vas popolnoma razumemo. Odločitev je vaša. Vašo odpoved bomo obravnavali po odpovedni lestvici splošnih in posebnih pogojev agencije GALILEO 3000, pri čemer bomo zadržali odstotek po odpovedni lestvici. V primeru, da je imel nakup določenih storitev v okviru vašega potovanja značaj nepovratne storitve (npr. letalska karta, včasih tudi hotelska nastanitev,...), vam bomo primorani zaračunati tudi ta strošek, dodatno pa še stroške prijavnine, strošek zavarovanja v primeru odpovedi, stroške morebitnih vizumov in podobno. Za razliko vam bomo prav tako izdali vrednotnico. Statusa vaše predhodne odpovedi v ponovno aktivno potovanje žal ne bo možno spreminjati.
Zaradi navedenega vam svetujemo in vas naprošamo, da z odpovedmi počakate. Obljubljamo, da bomo pri organizaciji potovanj vedno poskrbeli najprej za varnost in udobje vseh potnikov. V primeru, da pa je vaša odločitev dokončna in bi želi potovanje odpovedati, nam vašo odločitev pisno sporočite na galileo@galileo3000.si

Kaj lahko naredimo, če smo pri agenciji GALILEO 3000 vplačali potovalni/letovanjski aranžma, odgovorni orgnaizator pa ni GALILEO 3000, temveč drugi organizatorji. Kaj lahko naredimo, če imamo vplačno nepaketno storitev, samo rezervacijo hotelske storitve, križarjenje, letalsko vozovnico?

Pri vseh turističnih storitvah, kjer GALILEO 3000 nastopa kot posrednik ali pa je rezervirana samo hotelska nastanitev, letalski prevoz ali križarjenje ali podobna posamična storitev, velja, da vas bomo sproti obveščali o statusu in usmeritvah, ki nam ga posreduje organizator potovanja, letalski prevoznik, ponudnik nastanitve ali ladjar. Pričakuje se, da je in bo večina organizatorjev v EU ter drugi ponudniki storitev v Sloveniji ali izven Slovenije ravnalo tako, kot so do sedaj ravnale letalske družbe, ladjarji, ponudniki nastanitev in organizatorji turističnih storitev v večini evropskih držav, ki so izdali dobroimetja in tako zaščitili interes potnikov. Nekateri organizatorji potovanj so sprejeli tudi izredne ukrepe in do določenega datuma nudijo brezplačno prestavitev termina ali zamenjavo vašega aranžmaja, po pogojih posrednika oziroma ponudnika nastanitve. Stanje in razmere se spreminjajo skorajda vsakodnevno. Prosimo vas, da vaš zahtevek posredujete na galileo@galileo3000.si. Tako ga bomo lahko posredovali odgovornemu organizatorju ali ponudniku posamične storitve. Obveščali vas bomo tudi sami, takoj ko bomo prejeli ustrezna navodila od odgovornega organizatorja ali izvajalca storitve.

Kaj lahko naredim s kupljeno letalsko vozovnico, ki je bila izdana pred obdobjem epidemije in je sedaj preklicana, let odpovedan, potovanje onemogočeno?

Tako kot do sedaj, bomo tudi tokrat skrbno preverili stanje in možnosti glede zamenjave ali dobroimetja vaše kupljene vozovnice, v kolikor bo to prevoznik omogočil. Za vse podrobnosti in nadaljnje informacije nam pišite na galileo@galileo3000.si

Vplačali smo zavarovanje rizika odpovedi. Ali riziko odpovedi krije tudi odpoved zaradi strahu pred potovanjem zaradi koronavirusa ali razglašeno epidemijo?

Trenutno nobeno zavarovanje ne krije možnosti odpovedi aranžmaja s povračilom kupnine zaradi strahu pred koronavirusom ali razglašeno epidemijo.

Ali zdravstveno zavarovanje na potovanju v tujino (CORIS, Evropsko zavarovanje,...) krije stroške zdravljenja na potovanju v tujini, ki bi bilo nujno zaradi okužbe s kornonavirusom?

Žal ne. Dokler traja razglasitev pandemije s strani WHO (Svetovne zdravstvene organizacije) stroški zdravljenja zaradi infekcije s koronavirusom niso kriti. Ne glede na to, da so posamezne države že preklicale epidemijo v svoji državi.

Slišal sem za evropsko kartico. Ali je res, da nič ne stane in je lahko v veliko pomoč pri nujnem in obveznem zdravljenju znotraj evropskih meja?

Da, evropska kartica je brezplačna. Lahko si jo uredite med obiskom ZZZS, lahko jo naročite tudi s pomočjo iterneta. Vse informacije o kartici in naročilo evropske kartice lahko izvedene na spletni strani www.zzzs.si/tujina. Izdelava kartice traja minimalno 4 dni. Kartica je veljavna za sledeče države Evropske unije (EU): Avstrija, Belgija, Bolgarija, Ciper, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francija, Grčija, Hrvaška, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Madžarska, Malta, Nemčija, Nizozemska, Poljska, Portugalska, Romunija, Slovaška, (Slovenija), Španija, Švedska in Združeno kraljestvo. Velja tudi v državah Evropskega gospodarskega prostora (EGP): Islandija, Lihtenštajn in Norveška. Ob tem evropska kartica velja tudi v Švici, Avstraliji, Bosni in Hercegovini, Črni gori, Makedoniji in Srbiji. EVROPSKA KARTICA BO IZDANA NAJMANJ ZA 30 DNI IN NAJVEČ ZA 1 LETO, in sicer glede na veljavnost obveznega zdravstvenega zavarovanja osebe.

S to kartico vam je zagotovljena nujna zdravstvena pomoč ne glede na vrsto bolezni v javnih zdravstvenih ustanovah (torej tudi v nujnem primeru zaradi okužbe s koronavirusom). Ne vključuje pa morebitnega potrebnega posebnega prevoza na domač naslov.

Ali sprejemate nove rezervacije za odhode po 1. juliju 2020? Ali je prijava že možna?

Z veseljem. Vabljeni. Vsak dan prejmemo nova povpraševnaja. Lahko se odločate za letovanja v Evropi, za jesen načrtujemo tudi že medkontinentalna potovanja na "izolirane" manj turistične destinacije. Posebej pa vas vabimo tudi na potovanja po Sloveniji in sosednjih državah ter k izbru šrioke palete nastanitev v privatnih sobah, apartmajih, glampingih in hootelih širom Slovenije. Pri letovanjih v Sloveniji boste lahko pri rezervaciji koristno uporabili tudi turistične bone. Veseli bomo vsake nove prijave, ki jo lahko uredite preko naše spletne strani, ali pa nam svoje povpraševanje in želje pošljete na galileo@galileo3000.si. Lahko pa nas seveda pokličete (tel.št. 02 2350 500) in pokramljate z našim svetovalcem vsak delovnik med 09.00 in 17.00.

 

AKTUALNA PONUDBA POČITNIC



 
 
 

1997

Že od leta 1997.

10.000 +

Z nami potuje več 10.000 ljudi letno.

0 €

Velika fleksibilnost in brezplačno svetovanje.

 
 
 

Brezplačna pomoč

Za pomoč ali rezervacijo nas pokličite na:

02 235 05 00

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.